איך בוחרים מיטה זוגית?

אחת הנקודות המשמעותיות ביותר בחיי בני זוג, נקודה שבמובן מסוים משפיעה ומגדירה את הזוגיות ביניהם היא, זו הנקודה בה הם מתחילים לרכוש רהיטים משותפים. תהליך זה שונה לחלוטין מתהליך בחירת מערכות ישיבה לבית.

כל זוג יודע ששלב זה מוכיח שיש להם כוונות רציניות. הרי עד כה, כל אחד רכש לעצמו את הריהוט שהוא רצה, ברגע שרוכשים ריהוט משותף זה אומר שני דברים. ראשית, שאי אפשר לבחור מה שכל אחד רוצה אלא צריך להתפשר, שנית, זה אומר שיש רכוש משותף, אם חס וחלילה יחליטו להיפרד, אז צריך לחלק אותו. זה כבר בסיס לקשר, בסיס למשהו רציני. אין רהיט שמסמל יותר זוגיות מאשר מיטה זוגית.

לא רק בהקשרים הסמליים של המיטה אלא גם בגלל ההקשרים המעשיים, הרי כל אחד אוהב את המיטה שלו בצורה שונה, לפחות כך קורה במקרים רבים, כל אחד אוהב לישון בצורה אחרת, כל אחד רוצה שהמיטה תהיה בגודל אחר. חוץ מזה שאין דבר יותר אינטימי בין בני זוג כמו מיטה זוגית.

לכן עולה שאלה, כיצד בוחרים מיטה זוגית, כיצד עושים את הבחירה החכמה כך ששני בני הזוג יוכלו להיות מרוצים ממנה?

ראשית, יש לבחון את השטח שעומד לרשות בני הזוג ולהחליט כמה מתוך השטח שיש בחדר ישמש אותם לצורך הקמת המיטה. זה יכול להיות רבע מהחדר וזה יכול להיות פחות.

מיטה זוגית

שנית, יש להחליט האם זו תהיה מיטה זוגית שמבוססת אך ורק על קרש עליו מונח מזרון או שמא תהיה זו מיטה עם ארון מצעים, ראש מיטה וכדומה? זו שאלה שכן היא מגדירה גם את העיצוב של המיטה.

שלוש, אם אנחנו מחליטים לקנות מיטה זוגית אנחנו צריכים לשאול את עצמנו באיזה גובה היא תהיה, כיצד היא תהיה מעוצבת, ואיזה מזרון נשים עליה. שאלת המזרון היא השאלה המהותית, הרי יש מי שאוהב מזרון קשיח ויש מי שאוהב מזרון רך, הרבה פעמים צריך להתפשר בנקודה זו.

נקודה אחרות, כשבוחרים מיטה זוגית צריך לשאול, האם זו תהיה מיטה רגילה או מיטה מתכווננת? גם כאן זו שאלה מה כל אחד מעדיף.

חייגו אלינו
052-8275005