איך לעצב גינה ולא להיכנס למינוס

איך לעצב גינה ולא להיכנס למינוס

הגינה היא אחד האזורים החשובים ביותר בבית. אין ספק שבבית החלומות של כולנו תופיע גינה. היא מסמלת טבע וחופש ונותנת לנו מרווח נשימה בתוך החיים העמוסים שלנו, ונותנת מקום בריחה גם לילדים שיעולים לשחק בחוץ בשמש וגם למבוגרים שתמיד יכולים לצאת ולהירגע במזג האוויר הנהדר של ישראל.

אבל בגינה יש גם מספר בעיות. לרוב הבעיה הכי גדולה היא עלות עיצוב ותחזוקת הגינה. גינה לא מטופחת היא גינה לא שימושית ומבוזבזת וחבל. מסיבה זו תמיד כדאי להשקיע בגינה כבר בהתחלה כמה שיותר, ולחסוך כאב ראש לטווח הארוך. תמיד ממומלץ להשקיע בריהוט ובאלמנטים עיצוביים שיחזיקו שנים, וכך לחסוך לעצמכם כאב ראש בעתיד.איך לעצב גינה ולא להיכנס למינוס

בחירת רהיטים לגינה

דוגמא לריהוט כזה הם רהיטים מעץ. רהיטי גינה מעץ , כמו מערכות ישיבה, ספסלים, כסאות נדנדה או נדנדה לגינה מחזיקים יותר זמן מעמד מרהיטי גינה ממוצרים אחרים, איכותיים יותר, ונראים הרבה יותר טוב ואסתטי מרהיטים מפלסטיק למשל. בזמן האחרון, בחנויות ניתן לראות גם רהיטי גינה מראטן, שזה חומר עמיד ולא דורש טיפול כלל, אבל עם השנים עקב קרני השמש הישראלי הצבע של הרהיטים דוהה ולמרות, שעדיין ניתן להשתמש בהם, הנראות גורמת לאנשים לחפש דברים חדשים. צריך גם לציין שרהיטים מראטן אינם זולים כלל, כך שגם לחומר הזה ישנם חסרונות.

 

עוד עצה עיצובית איך לעצב גינה ולא להיכנס למינוס כדי לחסוך היא להשתמש בריהוט שנותן מספר שימושים, ובכך לחסוך בצורך לקנות עוד רהיט גינה ולתפוס עוד מקום מהגינה שלכם. נדנדת עץ לגינה למשל יכולה לשמש כרהיט נהדר: היא יכולה לשמש גם את הילדים בתור משחק ומשהו שכיף להתנדנד בו, את המבוגרים בשביל להירגע לנוח בנוחות בשמש, גם בתור מקום ישיבה כשמארחים אנשים, וגם תורמת בצורה מדהימה לאסתטיקה של הגינה. נדנדה מעץ נותנת לגינה מראה נורא חם, מודרני ומשפחתי. בגלל שעשוי מעץ היא משתלבת באופן נהדר בתור חלק מהנוף של הגינה ובכך יוצרת מראה שהוא נורא נעים ורך לעין, בלי לבלוט או למשוך יותר מידי תשומת לב. מדובר בפתרון שהוא גם פרקטי וגם יפה.

חייגו אלינו
052-8275005