איך ניתן לשדרג את החצר עם שולחנות חוץ

אנשים רבים מעוניינים לשדרג את מראה חצר הבית שלהם באמצעים שונים. לעיתים קרובות, נראה אנשים מתקינים בחצר הבית מטבחי חוץ, שותלים פרחים ועצים ואף מתקינים בחצר הבית בריכה – הכל במטרה לשדרג את חצר הבית ומראהה, לעיתים אף במחירים גבוהים למדיי. אחת הדרכים הזולות יותר לשדרג את חצר הבית, הינה באמצעות שולחנות חוץ. הרי לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהם שולחנות חוץ ומה הקשר שלהם לעיצוב הבית?

שולחנות חוץ – כשמם כן הם. מדובר בשולחנות אשר כל מטרתם הינה להיות מחוץ לבית – בין אם במרפסת, בחצר או בגינה. אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך לעיצוב החצר או הגינה השלכות גם על עיצוב הבית. בית מעוצב היטב, שאינו נתמך גם על ידי עיצוב חצר מתאים, עשוי להיראות מוזנח או "לא נקי" מבחינת הקו העיצובי. במילים אחרות – ברגע שחצר הבית מוזנחת, העניין נותן תחושה כי הבית כולו מוזנח. לעומת זאת, בית מעוצב אשר ממשיך את הקו העיצובי שלו גם לחצר או לגינה, ייראה בדרך כלל "שלם" יותר וייצור מראה מרשים במיוחד. מסיבה זו, קיימת חשיבות גדולה להשקעה בעיצוב החצר או הגינה. אחת הדרכים לעשות זאת הינה באמצעות שילוב שולחנות חוץ וגם ספסלי עץ מתאימים בחצר הבית.

ריהוט גן

איזה שולחנות חוץ מתאימים לחצר שלנו?

את שולחנות החוץ כדאי לבחור בהתאם לעיצוב החצר, שיושפע בתורו מעיצוב הבית. כך, למשל, אם הבית כולו מעוצב בסגנון מודרני, הרי שגם בחצר הבית נרצה לשלב רהיטים בעיצוב מתאים. לעומת זאת, אם בחרנו בביתנו עיצוב כפרי וחמים יותר, גם הכיסאות, השולחות ושאר הפריטים שבחצר צריכים לעמוד באותו קו עיצובי. בתור דוגמא, לחצר בית המעוצב בסגנון מודרני, נעדיף לבחור שולחנות בעיצוב מתכתי וקריר יותר, כזה שיוצר אשלייה "עתידנית" ומשלים את הווייב המודרני אותו אנו מעוניינים לשדר. בעיצוב כפרי, לעומת זאת, נעדיף לשלב שולחנות בדגמי עץ ובצבעים חמימים יותר, שיסייעו ליצור אשליה של כפר וחיבור לאדמה.

כיצד נבחר שולחנות חוץ לחצר?

בעת קניית שולחנות חוץ לחצר, יש לתת את הדעת על שני קריטריונים נוספים, פרט לעיצוב השולחן והתאמתו לבית:

  • עמידות– על רהיטים המיועדים לחצר להיות עמידים יותר מרהיטי בית, שכן הם נדרשים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יותר – כמו למשל שמש חזקה, גשם וכדומה.
  • חומרים– איכות החומרים מהם עשויים שולחנות חוץ לחצר צריכה להיות גבוהה יותר, כך שיוכלו להחזיק מעמד למשך שנים רבות.
חייגו אלינו
052-8275005