גם יפה וגם שימושי – ספסל עם אחסון

גם יפה וגם שימושי – ספסל ענשים אחסון

אינברסלי, מולטיטסקינג אלו המילים שבמן האחרון תופסים יותר ויותר תאוצה. כמעט לגבי כל פריט שנרכש מיידי מחשבים את מספר השימושים המתאפשרים עם אותו חפץ. קשה מאוד להבין מה גרם לכך בוודאות, אך יכול מאוד להיות שאחת מהסיבות זה הקטנה של שטחי מגורים. הרי כולם עדים לכך שהבנייה החדשה מתאפיינת בשטחים יותר קטנים ובשביל להוציא כמה שיותר רווח, מנסים להוציא מספר דירות יותר גדול וכך שטח של כל דירה מצטמצם.

כולם מכירים את הספות, שנפתחות למיטה זוגית, את שולחנות –טרנספורמרים, שהוא ביום יום יכול לשמש שולחן סלון קטן ובזמן הצורך נפתח לשולחן אוכל גדול. בדיוק אותו רעיון אתם בטח מכירים מהקונסול המפורסמת, שיכולה להיפתח לאורך עד 4 מטר וקצת.

גם יפה וגם שימושי – ספסל ענשים אחסון

אותו עניים אתם יכולים לפגוש גם ברהיטי כניסה. היום הטרנד הפופולרי זה הקמת מבואות ויצירת פינות כניסה, שמתאפיינים בארון למעילים ותיקים וארון לנעליים. הדום או ספסל אחסון חזרו ובגדול.  אין שום דבר יותר נוח מאשר להתיישב בכניסה לבית /דירה להחליף נעליים בנעליי הבית ולשים אותם בארון. הרי מחר בבוקר אתם לא תבזבזו זמן בבוקר בחיפוש אחרי זוג הנעליים הנדרש.

היום יש מבחר גדל של ספסלי אחסון מכל מיני חומרים ובכל מיני צורות, אבל אנחנו התרגלנו שאם ממליצים על משהו אז שזה יהיה הכי טוב בקטגוריה שלו. כן החלטנו היום לספר על ספסל עם אחסון , שמיוצר  מעץ. ספסל כזה תוכלו למקם איפה שבא לכם. הוא מתאים גם לחוץ וגם לפנים. כאשר אתם לא פעם תראו בבית ספסל בחדר ילדים, שמתחתיו ארגזים עם צעצועים וכל מיני דברים.

מלבד ספסל כניסה וספסל ילידם ישנם גם ספסלים, שמשמשים אותנו בתור רהיט חוץ. דרך אגב בדרך העץ הצליחו למצוא את הספסל שנראה גם אסטטי וגם מכיל המון חפצים בתוכו.

היתרון נוסף כאשר אתם קונים רהיט מעץ מלא שתמיד תוכלו להתאים אותו גם למרפסת או גינה. למרות שאתם מזמינים רהיט לגינה מעץ מלא אז לאחר תקופה תוכלו לחדש אותו בקלות על ידי מריחה של צבע או לקה חדשים והוא יראה ממש כמו חדש.

 

 

חייגו אלינו
052-8275005