טיפים לשדרוג ארונות בבית

טיפים לשדרוג ארונות בביתלאחרונה אנו רואים כי חדרי השינה, בפרט אלה של ההורים מגיעים מצוידים עם חדר ארונות, גדול או קטן , אולם האם דבר זה אומר כי עלינו לזנוח את הרעיון של ארון קיר, שלעיתים יכול לשמש אותנו בצורה יותר טובה?

חדר ארונות קטן ומרובע לרוב לא מספק לנו את המרווח והמקום הנדרש עבור כל הפריטים שבדרך כלל אנו אוהבים לאחסן בארון הבגדים שלנו.אז כמה טיפים לשדרוג ארונות בבית.

חדר ארונות? לא בכל חלל

במקרה כזה אולי עדיף לעשות מתיחת פנים קטנה ולוותר על חדר הארונות תמורת ארון בגדים גדול ומרווח שצמוד לאחד מקירות החדר ומעניק לנו את הסדר והמקום שאנו זקוקים להם .

אם יש לכם חדר ארונות מרווח דיו, אל תוותרו על התקנה של דלת או דלתות מכיוון שכמות האבק בארץ בהחלט מצדיקה את הצורך בשמירה על הארון סגור .

חוזק ועמידות של הארון

טיפים לשדרוג ארונות בביתהדבר השני שיש לקחת בחשבון הינו העמידות של המדפים של הארון.

כל אחד מאתנו מתכוון לשים כמות מסוימת של פריטים, וכמובן שישנם פריטים שהינם כבדים יותר מאחרים כמו אחסון של קופסאות קרטון או מזוודות להם אין מקום ברחבי הבית.
לכן חשוב כי שלד ארון הבגדים, בין אם הוא ארון קיר, ארון בחדר ארונות או בכלל ארונות אמבטיה יהיה עם תוספת של צוקל מאלומיניום אשר מקנה חוזק נוסף לכל המבנה. התייעצו עם נגרים מקצועיים על מנת לקבל מידע אמין ומקצועי..

כמה טיפים לרצפה בחדר ארונות

בחדרי ארונות מרווחים כדאי לשקול היטב איזה סוג של ריצוף יהיה נעים גם לרגליים וגם לעיניים, כפי שבוחרים פרגולות יפות לעין.

חלק יבחרו בשטיח נעים וצמרי עליו ניתן לדרוך ללא נעליים בזמן בו אנו מחפשים אחר דבר מה ללבוש.

חשוב לבחור בשטיח שאינו שעיר מידי על מנת ששערות השטיח לא ידבקו בבגדים , מעבר לכך שטיח גבוה ושעיר מידי יכול להקשות על פתיחה של דלתות או מגירות אשר קיימות בחדר הארונות.

חלק אחר אולי יעדיף מראה חלק ונקי יותר אותו ניתן להשיג בעזרת ריצפת פרקט לימינציה בצבעי עץ חמימים.

אם אתם מחפשים מראה יוקרתי ואלגנטי , ויש לכם את חדר הארונות שמצדיק את כל זה, לכו על ריצוף של שיש שייתן לחדר הארונות מראה של בוטיק אקסקלוסיבי.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הינו העמידות של המדפים של הארון.

חייגו אלינו
052-8275005