כיצד לבחור את מכשירי החשמל

כיצד לבחור את מכשירי החשמלצעדים רבים עשתה האנושות מהימים בהם השתמשנו בידיים במקום בחשמל. מאז הזרמתו של החשמל לכל בית התלות של בני האדם במכשירי חשמל הלכה והתגברה עד הגיעה לימינו אנו בהם מגוון מוצרי חשמל ממלאים כל פינה בביתנו ומשרתים אותנו למילוי פונקציות עליהן בעבר רק יכולנו לחלום. רכישת מוצרי חשמל היא משימה מהנה וכיפית, אך משום שהיא כרוכה בהוצאות גדולות ולאור התקווה שמוצרי החשמל ישרדו בביתנו לאורך זמן יש להתכונן אליה בקפידה.

כיצד לבחור את מכשירי החשמל כך שיתאימו לעיצוב הבית

אז ברור שכשרוצים לערוך קניה של מגוון מוצרי חשמל יש להתחשב בכמה גורמים מרכזיים: צרכים, מסגרת תקציבית, גודל הבית, מספר הנפשות במשפחה, יעילות מוצרי החשמל, אמינות מוצרי החשמל, דירוג האנרגיה של מוצרי החשמל ועוד. אבל לצד כל אלה לא ניתן להתעלם מאחת המטרות הבולטות העת איבזור הבית בכלל ובמוצרי חשמל בפרט- עיצוב, מראה חיצוני ויופי. לכל מרימי הגבות והמצקצקים בלשונם נאמר כבר עכשיו: הרפו את השרירים- זה לא טוב למראה שלכם. ואם במראה עסקינן, ברור שהעשורים האחרונים הם העשורים של העיצוב. לא חשוב רק מראה האדם ומראה הבית, גם מראה המוצרים הפזורים בו חשוב לאין ערוך.

מגוון מוצרי חשמל – איכותיים ויפים

כיצד לבחור את מכשירי החשמלאם בעבר השקיעו מפתחיהם של מוצרי חשמל רק ביכולות ביצוע, בנוחות הפעלה, בבטיחות, בחיסכון באנרגיה וביעילות היום מושם דגש רב גם על מראה ועיצוב של המוצרים עצמם. כולנו רוצים בית יפה, מעוצב היטב ונעים. לכן חשוב בעת בחירת מכשירים חשמליים גם לתת את הדעת על המראה שלהם ועיצובם החיצוני. בעת בחירת מוצרי החשמל תוכלו בקלות לאתר מכשירי חשמל גם יפים וגם איכותיים.

יופי ואיכות

זו אולי נשמעת משימה קשה אבל לא כך הדבר- השוק בימינו אנו בו מושם דגש רב על חזות מלא במגוון מוצרי חשמל שהם גם יפים וגם איכותיים. כמה תשמחו לגלות שיופי ואיכות הולכים יחד יד ביד ולא חייבים לבוא אחד על חשבון השני. כשאתם בוחרים מוצרי חשמל ואביזרי חשמל כמו שקעים, מפסקים ורוצים שישתלבו בביתכם מבחינה עיצובית הקפידו על הדברים הבאים:

השתלבות במראה הכללי של הבית:  שקעים במקומות מתאימים להנחת מכשירי החשמל.  כמו כן, אל תשכחו שמוצרי חשמל מצויים בכל פינה חייבים להיות בצבע, בגודל ובסגנון של הבית שלכם ולהמשיך את הקו העיצובי השולט בו.

כלי עזר: עם כל הקדמה והעיצוב מכשיר חשמלי הוא עדין מכשיר חשמלי. אם אתם לא מוצאים מכשיר חשמלי בעל מראה וצורה ייחודיים, והמחשב שלכם, מגניב ככל שיהיה, לא משתלב בקו הרטרו תדאגו לכך שיתר האביזרים הקשורים אליו יעשו את העבודה במקומו. למשל שולחן מחשב שממשיך את הקו העיצובי של הבית, עיטור המקרר בתמונות מעניינות ועוד.

מראה עדין: מוצר חשמלי לא חייב להיראות כקופסה פונקציונלית אימתנית. מגוון מוצרי חשמל, גם כאלה שהם מאד גדולים יכולים להיות עדינים ושיקיים.

כיצד לבחור את מכשירי החשמלמיקום אופטימלי: מקמו את מוצרי החשמל במקומות מתאימים מבחינת הגודל והצורה. בעת עיצוב הבית ומיקום האביזרים, בחירת המוצרים והעדפתם של מוצרים מסוימים תלויה במבנה הבית שלכם, בגודלו ובמיקומם של המערכות השונות. מגוון מוצרי חשמל בכל חנות יכול לבלבל אתכם ואם תתחשבו בעת הקניה במראה הבית שלכם ובצרכים שלכם תוכלו למנוע בלבול ולצמצם את האפשרויות באופן שיקל עליכם. כך, למשל, במטבח זכרו כי מכשיר לקליטת אדים צריך להיות ממוקם מעל הכיריים ולכן חייב להתאים בצבע ובגודל לאזור זה; המחשב חייב לשמש גם אתכם וגם את הילדים ולכן חייב להיות בסלון ולהיות בצבע, בגודל ועל המשטח המתאימים; מקרר חייב להיות בגודל המתאים וליד שקע חשמל וגם הצבע שלו חייב להשתלב בקו הכללי של המטבח וכן הלאה.

נוחות ההפעלה של מוצרי החשמל: בעת בחירת המוצרים שימו לב לעיצוב לא רק מבחינת היופי אלא גם מבחינת העיצוב המתמקד בשימוש והפעלה. רוב המוצרים החשמליים מעוצבים בצורה יעילה, ידידותית למשתמש ונוחה, אך וודאו זאת בעצמכם. עוד וודאו כי המוצר החשמלי מתאים מבחינת הצבע והמידות למקום המיועד לו וכי הוא עובר בדלת הכניסה שלכם והמובילים יוכלו למקמו במקומו בקלות.

חייגו אלינו
052-8275005