כל כמה זמן צריך להחליף רהיטים בגינה?

כל כמה זמן צריך להחליף רהיטים בגינה?

כאשר אתם רוכשים או משכירים בית, תמיד בין המחשבות הראשוניות מגיעות מחשובת הקשורות לעיצוב וסידור של הפריטים בבית. אך כאשר הבית הנבחר מגיע עם גינה, אז מתאספים גם מחשבות על סידור ועיצוב גינה. כאן אנשים מתחלקים לכמה קטגוריות, אחת –אלו אנשים שמחשבים ומתכננים הכל עד לפרט האחרון ואם לא יהיה להם תקציב פנוי לרכישה של דבר או שניים, הם יצמצמו הוצאות, יתעזרו בסבלנות אך ירכשו רק את הפריטים המתאימים ביותר, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האיכות, הם לא יתפזרו על דברים דומים או פחות איכותיים. לכן, אצלם אותם אנשים הרהיטים ישמשו את הבעלי הבית יותר זמן.

בסיטואציה זאת יש גם יתרונות וגם חסרונות, בין היתר אם הפרטים נבחרו בקפידה כל כך רצינית, אז אנשים יתקשו להחליף אותם בקרוב ולעתים גם אין צורך בזה. סוג אחר של אנשים, זה לחלום על משהו אחד ולבסוף להתפשר ולרכוש משהו אחר, שיותר יתאים לפרמטרים מסוימים כמו תקציב, זמינות ועוד. מקרים כאלו יש סיכוי מאוד גדול, שכעבור מספר שנים או אפילו חודשים הם יחליפו את הפריטים.

כל כמה זמן צריך להחליף רהיטים בגינה

כאשר שואלים כל כמה זמן צריך להחליף רהיטי גן, לרב לא תקבלו תשובה חדש משמעית, מכיוון שהכל מאוד תלוי בסיטואציה וכמובן בקטגוריה של בעלי הבית. אם מדובר על אלו שמזדהים יותר עם הסוג הראשון, אז רב הסיכויים שרהיט ישמש כמה שנים טובות עד שלא ישבר אם בכלל זה אפשרי או אם יתבצע שדרוג או שינוי בעיצוב. אם נדבר על סוג האנשים, שמשתייכים לקבוצה שנייה אז לרב הם יחליפו את הרהיטים די מהר.

כאשר שאלנו את המומחים לרהיטי גן, כל כמה זמן צריך להחליף רהיטים בגינה קיבלנו תשובה קצת מעצבנת, כי אין תשובה חד משמעית והיא תלויה במספר לא קטן של פרמטרים. בין היתר זה קשור לחומר שממנו עשוי הרהיט. למשל אם מדברים על כיסא נדנדה לגינה, אז תלוי מאיזה חומר הוא מיוצר. אם הוא מיוצר מפלסטיק ועמד תקופה ארוכה תחת השמש אז סיכוי מאוד גדול שהצבע הראשוני כבר דהה ובנוסף הוא לא כל כך בטיחותי, הרי ידוע טמפרטורות גבוהות פוגעות במנה סטרוקטורלי של פלסטיק והוא הופך להיות מאוד שביר, שבעצם גם מסוכן. לעומת זה אם כיסא נדנדה מיוצר מעץ, אז לרוב לא יקרה לו כלום ואם במידה והיה מטופל כראוי אז בכלל אין צורך להחליף אותו. "מטופל כראוי" הכוונה לצביעה מידי פעם בלקה מתאימה שתפקידה להגן על עץ מפני נזקים של גשם ושמש חזקים ובנוסף גם לחדש את המראה החיצוני של רהיט. אם יש לכם רהיטי חוץ שהם מיוצרים מברזל, אז לרב לאחר מספר שנים תראו סימני חלודה עליו. גם במקרים כאלו ניתן להיעזר באיש מקצוע כדי להחזיר את הרהיט לתפקוד.

 

 

חייגו אלינו
052-8275005