מחזור רהיטים ישנים

מחזור רהיטים ישניםכמה פעמים יצא לכם לעבור באחד מרחובות העיר ובדרך לראות מונחים לצד בניין פריטי ריהוט כמו כסא שבור או ספת סלון קרועה?

לעיתים קרובות אנו נוכל למצוא רהיטים רבים כמו ארונות שירות או פינות אוכל עגולות שהושלכו לאחר שפג תוקפם , וחובבי עבודת היד שבינינו ידעו איך להחזיר עטרה ליושנה וליצור רהיטים מחודשים עם מראה מיוחד ועדכני.

מי מחפש אחר רהיטים ישנים?

מיחזור של רהיטים ישנים וריהוט משרדי תמיד שימש את אלה מאיתנו שאין ביכולתם לרכוש רהיטים חדשים, או כאלה שפשוט אוהבים ליצור , בפרט מחומרים קיימים.

מחזור רהיטים ישניםכיום נוסף הטרנד של הוינטאג' ושמירה על איכות הסביבה שגורמים ליותר אנשים לחפש אחר אותן מציאות שזרוקות ברחבי הארץ כמו פרגולות ישנות,ריהוט גן, שולחנות, כסאות ושאר מציאות, על מנת לבצע בהן שימוש לאחר שיפוץ קל או מורכב, לפי היכולות האישיות של כל אחד ואחת.

רכישה או שיפוץ של ריהוט ישן מעניקה מראה מיוחד יותר של רהיט עם היסטוריה ועם תוכן ולרוב לפי העיצוב החדש שבחרנו יהיה גם כפרי או רומנטי.

יתרה מכך הרבה מאותם רהיטים ישנים כמו דלתות עשויים ממיטב החומרים שפשוט יהיה חבל להשליך ולא לתקנם על מנת לבצע שימוש חוזר.

חלק גדול מהרהיטים אפילו ריהוט משרדי זקוק לשכבת צבע חדשה או לריפוד מחדש, דברים שאינם מצריכים עבודה כה רבה, דבר שמשתלם במיוחד עבור אלה שמחפשים רהיטים ללא ביצוע של הוצאה כספית ניכרת, במיוחד כאשר מדובר ברהיטים אשר עשויים מעץ מלא.

לעטוף או לצפות רהיטים – זה טרנד

עטיפה מחדש של רהיטים ישנים הפכה בשנים האחרונות לדבר מוכר ומעצבת פנים כמו ליסה וואטמו או אמיליה קווארד, פונות לאותה מלאכת ציפוי רהיטים, אלה שהפעם אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של רהיט כזה תצטרכו לעיתים להוציא יותר ממה שהייתם מוציאים עבור רהיט "רגיל" אבל תקבלו לידיכם פריט ריהוט מיוחד במינו שיכול לתת אופי רב לחלל בו הוא נמצא ואין ספק שאתם תקצרו מחמאות רבות אם תדעו לשלבו יחד עם יתר האלמנטים המעוצבים בחדר בו הוא נמצא.

כסא

לא משנה מה הייתה האג'נדה שלכם בעת בה הכנסתם רהיט משופץ אל ביתכם, העיקר שכעת על ידי פעולה זו אתם עוזרים לשמור על סביבה נקייה ובריאה יותר עבור כולנו ובאותה הזדמנות תיהנו מרהיט יפה ואיכותי.

חייגו אלינו
052-8275005