משטחי שיש למטבח ולאמבטיה

אם אתם בונים מטבח חדש ואתם נמצאים בתהליך בחירת משטח השיש למטבח או אפילו לחדר האמבטיה – חשוב שתכירו את סוגי השיש הפופולאריים ביותר בחדרי רחצה ובמטבחים. אז מהם סוגי השיש היפים ביותר והנפוצים ביותר?

>>> באתר שיש ניר צבי כל דגמי השיש המבוקשים ע"י הישראלים, התרשמו מהמבחר והאיכות

שיש פורצלן

שיש מסוג זה הינו שיש פופולארי שמאפשר גיוון רב בצבעיו. מי שמשתמש בשיש פורצלן יכול ליהנות מהתאמה למגוון עיצובים, וזאת בשל הרב גוניות שהוא מקנה למשתמש. שיש גרניט עשוי מאבן הגרניט והיא אבן חזקה ועמידה ביותר, והוא מחזיק מעמר לאורך עשרות ואפילו מאות שנים. העמידות של השיש מאפשרת הנחת סירים חמים על גבי השיש ללא נזק, תוך שמירה על ברק השיש בכל שימוש. השיש מתאים גם לחדרי האמבטיה והוא מתאים למגוון סגנונות של עיצוב פנים. שיש גרניט משמש כמשטח חלק ובוהק שבו צבעים מגוונים ותת סוגים של שיש גרניט, תוך שהעמידות שלו הופכות אותו לכה אהוב.

שיש במטבח

שיש אוניקס

שיש אוניקס ידוע כשיש איכותי במיוחד, והוא משרה בכל מקום אווירה ייחודית. שיש אוניקס הוא כה יפה וייחודי שהוא משמש גם כחומר ליצירת אבני חן, תוך שלשיש גוונים יפיפיים של שחור, לבן ואדום. שיש אוניקס תמיד היה נפוץ לייצור כלים ומשטחים כבר מימי מצריים העתיקות והוא משדר יוקרה ועוצמה. שיש מסוג זה מאפשר מגוון עיצובים וצירופים של צבעים, תוך שהשיש עמיד במיוחד למשך מאות שנים. באמצעות השקיפות הקלה של השיש ניתן ליהנות גם מצירופים מרהיבים של תאורה פנימית בשיש שמקנה לו את המראה הייחודי שלו.

שיש אבן קיסר

שיש זה מביא עמו בו סדרות של צבעים והוא נחשב פופולארי בקרב אנשים שהחלו בתהליך של עיצוב פנים לבית בכלל ולמטבח בפרט. מה שמאפיין את שיש אבן קיסר הוא האיכות של השיש וההשקעה ביצירתו, בחיתוכים, בעיבודים, בליטושים וחשוב מכל בדרך התקנה של השיש. שיש קיסר מאפשר הכנת אבן טבעית ומרהיבה לחלל הבית כאשר השיש עצמו עשוי מעיסת קוורץ, גרגירי חול ים, שרף עצים וחומרים שונים שהופכים אותו לשיש העשוי חומר טבעי וחזק. שיש מסוג זה שומר על גמישות, והוא ידוע במראה המבהיק שהוא מקנה לכל חלל.

חייגו אלינו
052-8275005