ניקוי ספות אימפלה

ניקוי ספות אימפלהמערכות הישיבה בבתינו עשויות ממגוון חומרים וסוגי ריפודים. חברת "חידוש רהיטים" המקצועית מתמחה בניקוי מערכות ישיבה סלוניות, כורסאות וספות המרופדות בבד. בין השאר מיומנת החברה בניקוי ספות אימפלה – הבד הפופולארי שלאחר הטיפול בו יחזיר ימיו כקדם וישוב להיות יפה ונקי ולפאר את ביתכם

ניקוי ספות אימפלה הוא שירות מקצועי שחברתנו שמחה להציע לכם. סוגי בדים רבים משמשים למטרות ריפוד רהיטים. בד ריפוד מסוג אימפלה הוא אחד הנפוצים ביותר מביניהם. הוא נודע כבד בעל עמידות גבוהה יחסית בפני כתמים ולו צבעים אחידים ועמידים שנותרים עזים ולא דוהים לאורך השנים. אך למרות התכונות החיוביות הרבות הללו, שלכאורה אינן מצריכות תחזוקה שוטפת, חשוב בכל זאת לנקות את ריפוד האימפלה ולהחזיר לו את חינו ויופיו. כשמדובר על ניקוי ספת אימפלה או מערכת סלון מרופדת בבדי אימפלה מוטב לגייס לצורך העניין אנשי מקצוע המומחים בתחום.

כמה מלים על אימפלה

בד האימפלה הוא בד איכות 100% סינתטי ודוחה כתמים, הוא ניחן במגע רך ומראהו הקטיפתי מזכיר מעט את בד הזמש. זהו בד שהפך בשנים האחרונות לאחד מבדי הריפוד הפופולאריים ביותר בשוק בדי הריפוד. האימפלה נעשית בטכנולוגיית כבישה ייחודית ולא בשיטת אריגת השתי וערב הסטנדרטית, והרכבה 50% פוליאמיד, 32% פוליאסטר, ו-18% כותנה.
בכדי להקנות לו את התכונה "דוחה כתמים" עובר הבד תהליך טבילה בחומר מיוחד המכונה טפלון (scotchgard באנגלית). החומר מצפה את הבד בשכבה שמונעת ספיחת נוזלים וחדירת כתמים אל סיביו. אולם ההגנה הזו על הבד אינה נמשכת לעד אלא רק במשך תקופת מה. זו הסיבה שניקוי ספות אימפלה באופן מקצועי הוא פשוט מחויב המציאות.

ניקוי ספות אימפלה

ניקוי ספות אימפלה מצריך אנשי מקצוע זאת מכיון שניקוי ספת אימפלה היא פעולה מורכבת שגם נמשכת פרק זמן ארוך יותר מאשר ניקוי ספות רגיל. לבד האימפלה עם ציפוי הטפלון שיש עליו קיימת נטייה לדחות חלק נכבד מהמים ומחומרי הניקוי שבאמצעותם פועלות המכונות המקצועיות המשמשות לניקוי ספת אימפלה ומערכות ישיבה אחרות. התנאי הזה הופך את הליך הניקוי לכזה שיש לשוב עליו מספר פעמים, עד שהפעולה זוכה להצלחה והספות למראה נקי מובהק וניכר, והכי חשוב – משביע רצון. הפעם הראשונה בניקוי ספת אימפלה היא הקשה מכולן, שכן לאחריה מוסר למעשה ציפוי הטפלון ובטיפולי הניקוי הבאים יהיה בד האימפלה של ספתכם מעט קל יותר לניקוי. אגב, ניתן לצפות את הספה שוב באמצעי לדחיית הכתמים, באם תהיו מעוניינים בדבר.

צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ, הצעת מחיר ושירות מקצועי ואדיב.

חייגו אלינו
052-8275005