ניקוי ספות אלקנטרה

ניקוי ספות אלקנטרהניקוי ספות אלקנטרה הוא עניין למקצוענים בלבד. ומדוע? בכדי להבין זאת יש לדעת קצת על האלקנטרה, על תכונותיו, איכויותיו הרבות וכן על הדרך המומלצת לתחזוקתו. כל אלו ועוד במאמר שלפניכם

נתחיל בעובדה פשוטה: בד ריפוד אלקנטרה אמיתי עולה על עור בכל הפרמטרים והוא אפילו יקר ממנו! בתחום העיצוב יש לאלקנטרה שימושים רבים – מרפדים איתו כורסאות וספות, מושבי ומשענות כסאות, ראשי מיטה וכריות נוי. למעשה עושים בו שימוש היכן שרוצים תוצאה מרשימה ויוקרתית. לעיתים תוכלו לפגוש את האלקנטרה גם כריפוד המושבים במכוניות שרד יוקרתיות.

איך יודעים אם האלקנטרה מקורית או שזה חיקוי?

בד אלקנטרה מקורי נראה בדיוק כמו זמש (עור הפוך) ונחשב לבד מעולה שבמעולים. במועד הקנייה קשה להבחין בינו לבין זיוף שלו, ורק מומחים לדבר יכולים לקבוע בוודאות אם מדובר בבד אמיתי או בחיקוי. לכן דאגו לכך שתוצג בפניכם אסמכתא למקוריות הבד. האלקנטרה מיוצר בתהליך של דחיסה, כבישה וצביעת סיבים סינטטיים (מיקרו פייבר). הבד המקורי עשוי משילוב פוליאסטר (68%) עם פוליאוריטן (32%). מעבר ליופיו, נוחותו, רכותו, גמישותו ועמידותו הרבה, יש לבד ציפוי שכבת טפלון המונע ספיגת כתמים ונוזלים אל תוך סיביו. בנוסף האלקנטרה עמיד בפני אש. לאלקנטרה עיצובים מגוונים וטקסטורות שונות. רהיט שזוכה לריפוד אלקנטרה זוכה במקביל למראה אותנטי ויוקרתי. אחזקתו השוטפת מצריכה ניקוי בעזרת מטלית לחה בלבד, אולם אחת לזמן מה – מדי שנה לערך, תלוי במידת השימוש במערכת הישיבה – הוא זקוק לטיפול תחזוקה רציני יותר.

ניקוי ספות אלקנטרה

בדי ריפוד דוגמת אלקנטרה או דמויי אלקנטרה מחייבים זהירות יתרה בעת פעולת ניקוי יסודית, בשל רגישותם. אם יש לכם צורך בניקוי ספת אלקנטרה, שהוא מעבר להעברת מטלית לחה או שאיבה, אל תעשו זאת לבד. ניקוי ספות אלקנטרה באמצעות סבון לא נכון יכול להכתים את הריפוד, ואילו שימוש בהרבה מים עלול לכלוא אותם בתוך הבד או בגוף הספה, ואלו יתקשו להתייבש ותיווצר בעיית עובש ונזק אדיר לבד הריפוד.
קורה שניקוי ספת אלקנטרה לא מקצועי מקלקל את הבד באופן בלתי הפיך. לכן אסור להתפשר בהחלטה איפה ואיך לבצע ניקוי ספות אלקנטרה, כי רק תנאי ניקוי מקצועיים אצל מומחים יניבו תוצאות משביעות רצון ויישמרו על בד הריפוד כראוי.

מנקים מקצועיים בלבד

ניקוי ספות אלקנטרה הוא, כאמור, עסק לרציניים בלבד המצריך מיומנות, ניסיון וידע, ולא פחות חשוב – מכשור מתקדם וחומרי ניקוי מקצועיים, שמיועדים ספציפית לניקוי ספות אלקנטרה. ראשית תתבצע אבחנה של בד הריפוד וצורכי הניקיון הספציפיים לגביו. לאחר מכן יגיע צוות מיומן ויעבוד במקצועיות על ספת או מערכת הישיבה שלכם כדי להחזיר את ימיה כקדם ולהשיב לה את ניקיונה המוחלט ואת זוהרה, אך תוך הקפדה מוחלטת שלא, חלילה, לפגוע בבד הריפוד הרגיש והיקר.
העבודה תתבצע בסטנדרטים הגבוהים של "חידוש רהיטים" והתוצאות יהיו בהתאם – מצוינות!

אם יש לכם ספת אלקנטרה ואתם מעוניינים לנקות אותה, צלצלו אלינו בשעות העבודה או מלאו את טופס צור הקשר ואנו נחזור אליכם

חייגו אלינו
052-8275005