ניקוי ספות מיקרופייבר

ניקוי ספות מיקרופייברניקוי ספות מיקרופייבר היא עבודה לאנשי מקצוע, וזו עובדה שתפתיע כנראה רבים. אמנם כשרכשתם את ספת המיקרופייבר שלכם נאמר לכם שניקוי ספות מיקרופייבר קל ושבכלל בדי המיקרופייבר ניחנים בעמידות גבוהה ושהם דוחי מים וכתמים. אבל בפועל אין הדבר כך – בחנויות הרהיטים מעוניינים שתאמינו כי ספות המיקרופייבר לא יוכתמו לעולם, ושלנצח יראו כאילו זה עתה נרכשו בחנות. המידע המדויק יותר הוא שבדי המיקרופייבר אכן זוכים לציפוי בשכבת הגנה המונעת מנוזלים וכתמים רטובים לחדור אליהם, אלא שמה שלא מספרים לכם הוא שבחלוף זמן ממועד הקנייה ציפוי הטפלון של הבד נשחק ואינו מצליח עוד למנוע את חדירת הכתמים והנוזלים אל תוך סיביו. בנוסף מסתבר כי טיפול לא נכון בבדי המיקרופייבר עלול אפילו לגרום להרס הריפוד.

כאשר אנו נזקקים לניקוי ספות מיקרופייבר חשוב שנקפיד על מספר דברים ונשים לב ש:

* בדי המיקרופייבר אינם זהים. לכל אחד מהם תכונות שונות. בהתאמה יש גם דרכים שונות לניקוי ספות מיקרופייבר. עיינו בעלון שצורף לספות כשנרכשו – סביר להניח שתמצאו בו הנחיות האם את בד המיקרופייבר שמרפד את ספתכם מותר לנקות במים בלבד, או שיש לעשות שימוש גם בחומרים אחרים בעת הניקוי.
* ריפודי המיקרופייבר דוחי הנוזלים נוטים לספוג שומנים וחומרים שמנוניים, וקשה במיוחד להיפטר מכתמיהם לאחר מכן. במקרים של כתמי שמן, כשאתם עוסקים בניקוי ספות מיקרופייבר, אין זה די לספוג את הנוזל, אלא עליכם להשתמש גם בחומרי ניקוי מיוחדים שתכליתם להמס את השמן ושעליהם להיות נדיפים ולהתאדות במהירות כדי שלא יכתימו את הבד בעצמם.
* אם ריפוד בד המיקרופייבר שלכם נרטב, השתדלו לספוג מהרטיבות ככל יכולתכם, אבל לא באמצעות שפשוף שעלול להחדיר את הנוזל אל תוך סיביו של הבד.

מסובך?

אכן, מסתבר שתחזוקתם השוטפת של רהיטים מחופי בדי מיקרופייבר סבוכה משתיארתם כשרכשתם את הרהיט, ושאתם עלולים אפילו לפגוע בבד הריפוד באופן משמעותי, אפילו רק בשל שפשוף תמים באזור הבד שהתלכלך. המלצתנו הוא להעדיף ניקוי ספות מיקרופייבר באמצעות אנשי מקצוע שמכירים את העבודה ואת הסיכונים שבהם כרוך ניקוי ספות מיקרופייבר. חברה המוסמכת לניקוי ספות מיקרופייבר משתמשת בחומרי ניקוי מיוחדים ובמכשור מקצועי – אמצעים שאינם ברשותכם. הניקוי שמומחים יעניקו לבד המיקרופייבר יפעל לעומק הריפוד. בנוסף הם גם ישאבו החוצה, יחד עם הכתמים, אבק ולכלוכים אחרים שהצטברו על הבד ושלפעמים כלל לא הבחנתם בהם. רהיטי המיקרופייבר שיקבלו טיפול מקצועי הולם יזכו להיראות שוב במיטבם, ואתם תרוויחו מערכת סלונית שתיראה כאילו זה עתה רכשתם אותה, וזה בהחלט כדאי.

יש לכם ספות מיקרופייבר בבית? צריכים לנקות אותם? מלאו פרטים בטופס צור קשר ואנו נדאג לכל השאר.

חייגו אלינו
052-8275005