ניקוי שטיחי כרמל

ניקוי שטיחי כרמלניקוי שטיחי כרמל הוא מלאכה למקצוענים, שחשוב שתהיה מותאמת לסוג השטיח ולמאפייניו. בכדי להבין את הסטנדרט שעליו מדובר, עוד לפני הבחירה באופן ניקוי שטיחי כרמל שלכם מומלץ לדעת מעט על ההיסטוריה של השטיחים הללו.

אברהם שפירא

אברהם שפירא הוא בעליה המיתולוגי של חברת "שטיחי כרמל". בשנת 1959 הוזמן איש העסקים שפירא על-ידי פנחס ספיר, שר המסחר והתעשייה דה-אז, לרכוש מפעל שטיחים באור עקיבא. היה זה מפעל חדש שבעליו המקוריים נקלע לקשיים, ולשפירא הוצעו הלוואות ממשלתיות על-מנת שירכוש את המפעל על כל הציוד שבו וישקמו. שם המפעל היה "שטיחי כרמל", וקל מהרה, בעקבות ניהול מוצלח, החל המפעל לצבור שגשוג ולזכות בהערכה רבה בקרב הקהל הישראלי שגם היה גאה בתוצרת המקומית הציונית. בשנת 1961 כבר הועסקו במפעל למעלה מ-100 עובדים, וכחלוף עוד מספר שנים הוקמו על-ידי אברהם שפירא מפעלים נוספים של "שטיחי כרמל" בעיירה נתיבות ובנצרת עלית. בתחילת שנות ה-80 כבר ניצב שפירא בראש "תשלובת השטיחים כרמל קיסריה גלנויט", אשר לה 7 מפעלים ברחבי הארץ, מספר שלוחות בחו"ל, וכן העסיקה כ-1,500 עובדים ופועלי ייצור. בשנת 1980 זכה שפירא בפרס התעשייה בקטגוריית הטקסטיל. מדובר על סיפור הצלחה ישראלי שלמען האמת הסיבה העיקרית לו הייתה איכות המוצרים.

"שטיחי כרמל" הייתה במשך שנים אחת מחברות השטיחים הגדולות בארץ

כל ישראלי ותיק מכיר את השם "שטיחי כרמל", שהיה למעשה אחד המותגים הראשונים בארצנו. כיום תמצאו את שטיחי כרמל במחלקה מיוחדת בתוך חברת "כרמל שטיחים ופרקטים", אשר לה התמחות בחיפוי רצפות מסוגים שונים. שטיחי כרמל מתאפיינים במבחר סגנונות וקווים עיצוביים, וביניהם תמצאו החל משטיחים סינטטיים באריגת מכונה ועד שטיחי יוקרה שנעשו באריגה ידנית בהשראתן ובהתאם למסורות אריגה שונות מכל רחבי תבל. לשטיחי כרמל נצברו כבר מזה שנים רבות מוניטין חזק וידוע. כל שהשטיחים אשר משווקים על ידי החברה נחשבים לאיכותיים, ולכאלו העומדים בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים.

ניקוי שטיחי כרמל

גם כשמתכננים ניקוי שטיחי כרמל, כמו לפני כל הליך ניקוי שטיחי יוקרה, חשוב לבחור במומחים מקצוענים שיודעים את מלאכתם נאמנה ושיספקו לכם עבודת ניקוי מוקפדת, זהירה, מושקעת ואיכותית המותאמת לשטיח או לשטיחים הספציפיים שברשותכם, ושתוצאותיה יהיו ניכרות על שטיח הכרמל שלכם ויחזירו את ימיו כקדם, כדי שיראה זוהר כמו שנראה כשהיה חדש מיד לאחר שנרכש, לא פחות.

חייגו אלינו
052-8275005