ניקוי שטיח אפגני

ניקוי שטיח אפגניניקוי שטיח אפגני מומלץ לכל אדם שמעוניין לשמור על המראה היוקרתי והמרשים של השטיח.

שטיח אפגני- כרטיס ביקור

האורגים האפגנים ידועים כאנשי מקצוע שהגיעו לדרגת אומן. צפיפות האריגה של השטיח האפגני גבוהה מאוד והמראה המיוחד והיוקרתי שלהם מפצה על העלות. אין זה מקרי כי שטיחים אלו מהווים סמל סטאטוס לאורך כל ההיסטוריה ועד היום. השטיחים עשויים בעבודת יד ומצמר איכותי ביותר. העיצובים המיוחדים שלהם בעלי צורות של מלבנים וצורת רגלי פיל. הצבעים העזים המאפיינים אותם (שחור, אדום ולפעמים גם לבן) מרשימים ביותר ויכולת העמידות ידועה בפי כל. הדרך הטובה ביותר לשמר את היופי והייחוד של השטיח היא על ידי ניקוי שטיח אפגני.

ניקוי שטיח אפגני

ניקוי שטיח אפגני חייב להיעשות על ידי מומחים בתחום. יש לזכור כי מדובר על שטיח יקר מאוד וכל ניסיון יכול לגרום נזק בלתי הפיך לשטיח. יש מספר שיטות של ניקוי שטיח אפגני וכל חברה מחליטה על הטכניקה המתאימה בהתאם לפרמטרים שונים שיכולים להשפיע על הניקוי והתוצאה הסופית. רוב המקצוענים נוקטים או בשיטה "הרטובה" בה הם מקרצפים את השטיח בחומרים נוזליים מיוחדים שעוזרים להפריד את השומנים מהשטיח וכל לכלוך אחר שדבק בו או בשיטת האידוי בה הניקוי נעשה באמצעות מכשיר אידוי מיוחד.

ניקוי שטיח אפגני – נקודות חשובות

ניסיון והמלצות- יש לבחור אך ורק חברה הפועלת על פי חוק, בעלת ניסיון בכל הקשור אל ניקוי שטיחים אפגניים ובעלת מוניטין מוצלח.
שמפו מתאים – יש סוגים שונים של סבונים וחומרי ניקוי. רמת החומציות של השמפו יכולה להרוס את השטיח ולכן היא תמיד תהיה נייטרלית.
אבקות ושיטות שונות- יש לקחת בחשבון כי לא תמיד ניתן לבצע ניקוי שטיחים אפגנים באמצעות חומרים נוזליים ולכן יש לוודא כי החברה מספקת גם שירותי ניקוי יבש באמצעות אבקה מיוחדת לשטיחים.
שימור- חשוב לקחת בחשבון כי ניקוי שטיח אפגני נעשה לא רק משום כתם עקשני אלא בגלל הרצון לשמור על המראה והצבע המרשים של השטיח.
תדירות- ניקוי השטיח מומלץ כפעם בשנה וזה יכול להשתנות עם יש בבית מספר ילדים או בעלי חיים

חייגו אלינו
052-8275005