פינות אוכל מעץ מלא

פינות אוכל מעץ מלארבות בחיינו אנו שומעים את המושג עץ מלא, אולם יש להבין כי כל עץ הוא מלא, אך לא כל הרהיטים עשויים מעץ מלא. בישראל שהיא מדינה דלילת עצים באופן יחסי, השימוש בעץ מלא כמעט ואינו קיים, רוב הרהיטים שאנו רואים עשויים מעץ מעובד, סיבית או מלמין, אולם את ההבדל בין עץ מלא לעץ מעובד ברהיטים, ניתן להרגיש בקלות, רהיט אשר עשוי מעץ מלא יחזיק מעמד שנים רבות, לא יתנפח בשל רטיבות ולא יתפורר ויתפרק בקלות, עץ מלא הינו חזק יותר ועמיד יותר מחומרים אחרי, הוא יותר ידידותי לסביבה מפני שאינו עובר שום תהליך כימי אשר פוגע בסביבה ואינו פולט גזים רעילים.

רכישת רהיטים מעץ מלא – יתרונות

כאשר רוכשים פינת אוכל, יש לקחת בחשבון שהרהיט יהיה בשימוש כמעט יומיומי, לעיתים ישפך על העץ נוזל, לעיתם יטפטף אוכל, היתרון ברכישת פינות אוכל מעץ מלא הוא בכך שהן יחזיקו מעמד שנים רבות ואף לכל החיים וישמרו על המראה הראשוני.

כיצד נזהה עץ מלא?

רהיטים העשויים מעץ מלא יהיו כבדים הרבה יותר מרהיטים אשר עשויים מעץ מעובד, כמו כן עם השמן ברהיטים אשר אינם עשויים עץ מלא, יהיו פגמים העיקר בפינותיהם אשר יתקלפו ויתפוררו. היתרונות של עץ מלא הם רבים, בעת שתרכשו פינות אוכל מעץ מלא, תוכלו בודאות לדעת כי הרהיט יוכל להמשיך ולעבור הלאה אל ילדיכם ואף אל נכדיכם, שכן עץ מלא הוא סוג של עץ אשר מחזיק שנים.

מעבר לכך, עץ מלא אינו חדיר למזיקים על כן לא נעשה כל שימוש בחומרים כימיים בכדי למנוע את חדירתם ומבחינה בריאותית, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הרהיט אינו פוגע בכם או בילדכם. במיוחד כאשר מדובר ברהיט כמו פינות אוכל מעץ מלא, רהיט אשר ישמש אתכם לארוחות, ארוחות על עץ מלא ישמרו על איכות האוכל שלכם ועל כך שחומרים כימיים לא יחדרו.

עץ מלא – השקעה לדורות

אם כן, עת רכישתכם רהיט חדש, ובעיקר כאשר מדובר בפינת אוכל, אשר תשמש אתכם יום יום למשך שנים, יש לשקול לרכוש רהיט מעץ מלא, הן מבחינת המראה אשר הרהיט ישווה לביתיכם, מראה יוקרתי ויפה יותר, הן מבחינה של בריאות, עץ מלא אינו מעובד ולא החדירו בו שום רכיב כימיקלי, על כן הוא ידידותי לסביבה והן מבחינת ראיה לעתיד, רהיט עשוי עץ מלא ישרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות.

חייגו אלינו
052-8275005