ריהוט משרדי

ריהוט משרדי – נקודות למחשבה

ריהוט משרדיריהוט משרדי, בהגדרתו נועד להלביש את המשרד. על מה צריך לחשוב כשבוחרים ריהוט משרדי? מה התקציב הראוי לבחירת הריהוט למשרד ואיך נבדוק האם הריהוט המשרדי אכן עונה לצרכים של המשרד שלנו.

ריהוט משרדי – בפאן השיווקי

המשרד, המקום בו נפגשים עם לקוחות, סוגרים את העסקה הבאה, מראיינים עובדים, מקבלים החלטות לגבי פעילות החברה, אמור למעשה ללבוש חדשנות יחד עם שמרנות. לפני שאנו בוחרים ריהוט למשרד, אנו צריכים לבחון למעשה על מה באמת בא לענות המשרד? איך הוא הולך להתלבש. לדוגמה, לא הייתם מצפים שמשרד של עורך דין ייראה כמו משרד של מפיק הופעות לנוער… ישנו ציר דמיוני בין שתי הנקודות שאמורות להנחות בבחירת ריהוט משרדי כפי שאמרנו כשקצה אחד, שמרנות והקצה השני הוא הצבעוניות, אופנה, עיצוב צעקני יותר.
ריהוט משרדי שמרני, מתאפיין בכורסאות עור או דמוי עור, חומות או שחורות, שולחנות עץ מלא מהגוניים, מאסיביים. ריהוט משרדי יותר בקצה הרחוק משמרני נתון כיום לעיצובים מאוד חדשניים, מאוד נתונים ליד דמיון המעצב וכאן מדובר על עיצוב הרבה יותר צעיר.
בשוק הריהוט המשרדי יש כיום אלפי דגמים של רהיטים שאמורים לשרת את המשרד, אך מה שצריך להנחות אותנו בבואנו לבחור ריהוט משרדי הוא, מה אמור לשדר המשרד שלי? מי הלקוחות שלי? איזו אווירה צריך שתהיה במשרד?

ריהוט משרדי יוקרתי

כל משרד ראוי שישדר יוקרה. יוקרתיות משווקת טוב את המשרד. כאשר באים לקוחות ועיצוב המשרד משדר להם אוירה יוקרתית, החברה משדרת הצלחה. לא רק ללקוחות, גם העובדים. כאשר עובד בא לעבוד בשולחן בעל מראה יקר, כיסא נוח, מיקום מרווח שיש בו מקום לניהול כל המסמכים בצורה מסודרת, מקום מיוחד למסך המחשב וכו’, הם מקבלים תחושה כי הם עובדים במקום מהמובילים בתחום עיסוקו, במקום שנותן מחשבה נוספת לעובד ולתנאי העבודה שלו. אז אם כן, יוקרה כמה שיותר, זה נכון, אך אנו נתונים במגבלות תקציב. ריהוט משרדי, ככל שהוא יוקרתי יותר, הוא גם עולה יותר. כאן תנחה אותנו השאלה, כמה אנשים המשרד משרת? אם זה עובד יחיד, או שיש מספר עובדים שצריך להתאים להם למעשה ריהוט בעיצוב אחיד.

ריהוט משרדי – איכות ונוחות

ריהוט משרדינוחות הריהוט מתבטאת למעשה בגודל השולחן עבודה שלנו, ביציבות שלו ובעיקר בכיסא. רבים המחקרים שנעשו כדי לבחון כמה צורת הישיבה שלנו משפיעה על היציבה, התחושה הכללית והבריאות בכלל. כיסא שאינו מותאם לפי הנחיות משרד הבריאות, עשוי לפגוע בבריאותנו. גם פה, ככל שהכיסא נבנה ועוצב בחשיבה מתקדמת יותר, או מתי תוכנן ונבנה, מחירו ילך ויעלה. כאן, עלינו לענות על השאלה: האם את רוב שעות העבודה שלי אני מבלה במשרד, או בפגישות בחוץ וכמובן , ככל שנבלה יותר על הכיסא במשרד, ראוי שההשקעה בקניית כיסא משרדי איכותי ונוח יותר תהיה גבוהה יותר. וכשאנו בוחרים ריהוט לעובדים, כדאי שנחשוב כמה חשוב לנו שהם ישרתו אותנו לאורך זמן? עובד שלא נוח לו, לא נותן את התפוקה האופטימלית שהוא יכול.

ריהוט משרדי – כמה זה עולה לנו?

כשאנו באים לקבוע את התקציב לריהוט משרדי עלינו לחשוב כי המשרד הוא למעשה מקור הפרנסה שלנו. שם נבלה את רוב שעות העבודה. לשם יגיעו לקוחות ושם יהיו העובדים. מכאן שראוי להשקיע בו השקעה מכובדת, חד-פעמית כדי שתשרת את צרכי המשרד והחברה לאורך מספר שנים לפחות.
ריהוט משרדי שישרת אותנו נכון – דורש חשיבה עמוקה ורחבה מאוד.

חייגו אלינו
052-8275005