רכישה רהיטים ירוקים

רכישה רהיטים ירוקיםכולנו זקוקים לרהיטים בבית שלנו.

אם מדובר בכסא עליו אנו יושבים, פרגולה תחתיה אנו יושבים מיטה עליה אנו הולכים לישון או ספריה בה אנו מאחסנים את מבחר הספרים שצברנו ברבות השנים.

רוב מוצרי הריהוט עשויים מעץ כזה או אחר, הסיבה לעדיפות של עץ על פני חומרים אחרים הינה שעץ הוא חומר נעים לעין, קל לעבודה ומאוד נוח לשימוש.

החלק הלא כל כך טוב בעניין של יצירת רהיטים מעץ, הוא שעץ הינו משאב שאם רק נמשיך בקצב של כריתות העצים עבור שימוש בעץ, התוצאה האקולוגית עבור כדור הארץ תהיה וכבר מתחילה להיות הרת גורל.

אנו יכולים לראות כיצד כריתה של יערות משפיעה לרעה על ידי כך שהיא פשוט הורסת את מקום מושבם של חיות רבות , נוצרת סחיפת קרקעות וישנה השפעה על התחממות של כדור הארץ.

כל אלה בהחלט יכולים להביא אותנו לחשוב פעמיים ברגע בו נחשוב לרכוש רהיטים מעץ מלא עבור ריהוט גן או לבית, ומאותה מודעות אשר מתעוררת בקרב רובינו בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות כי ענף הריהוט האקולוגי נמצא בצמיחה וקיימים לא מעט מעצבי רהיטים שעובדים עם חומרים אשר תורמים לשימור של הסביבה האקולוגית שלנו.

באופן זה גם אנחנו נשארים בריאים וגם הסביבה שלנו. מעין יחסי גומלין משתלמים במיוחד.

איך אנו יודעים כי אנו רוכשים ריהוט אקולוגי ?

ירוק

קודם כל כדאי לרכוש מוצרים אשר הינם תוצרת הארץ. כחול לבן.

רהיטים המיוצרים לארץ גם אם זה פרגולות חוסכים את כל עלויות השינוע של מוצרים אשר מיובאים מארצות ברחבי העולם, הדבר טוב גם לכלכלה וגם לסביבה.

בצעו שימוש חוזר ברהיטים קיימים גם אם מדובר ברהיט כמו נדנדה לגינה, חפשו אחר רהיטים במצב סביר אותם ניתן לשפץ בעלות מינימאלית ובקלות , כך גם תקבלו לידיכם פריט ריהוט עם אופי , גם תחסכו כסף וגם תעזרו לשמור על הסביבה על ידי חיסכון בשינוע ובצורך בכריתה נוספת של עצים.
רכשו רהיטים אשר עשויים מחומרים ממוחזרים!

ישנם רהיטים אשר עשויים מחומרים ממוחזרים כמו נייר, אלומיניום , פלסטיק או ברזל. נכון להיום העלויות של יצירת רהיטים מעין אלה הינה יקרה אולם עם השימוש שיגבר והטכנולוגיה המתקדמת ימצאו דרכים לחיסכון בהוצאות אלה.

רכשו מוצרי עץ לא מלא אשר נושא תו תקן E1
רכשו רהיטים אשר עשויים מבמבוק.

מדובר בחומר אשר מתחדש בצורה מהירה יותר מעץ וממנו ניתן ליצור מלבד רהיטים גם מזון, תרופות, בגדים ומוצרים לבנייה.

חייגו אלינו
052-8275005