מטבח קטן ויוקרתי

המטבח שלנו הוא אחד המקומות בהם אנו מבלים זמן רב, מבשלים, נהנים ממשפחתיות, מארחים ועובדים. בשל כך רבים מעוניינים במטבחים יוקרתיים ורחבי ידיים. עם זאת, החללים בהם אנו גרים לא תמיד מאפשרים בנייה של מטבח גדול במיוחד, ולכן חשוב לדעת כיצד ניתן לעצב מטבח קטן ויוקרתי.

אז כיצד מתחילים?

קודם כל, מודדים

לפני עיצוב ובניית מטבח קטן חשוב למדוד את שטח המטבח. מדדו את השטח בדיוק, ונסו להבין אילו חלקים מהמטבח יכולים לשמש כמשטחים, מה גודלו של הכיור, ומה גודל הארונות במטבח. עם המדידות תוכלו להתחיל לבדוק מטבחים שמתאימים לחללים קטנים.

מטבח ביתי

היו פרקטיים

בעיצוב מטבח חשוב להיות פרקטיים. כיום ישנם מגוון מטבחים קטנים יוקרתיים, ששמים דגש על פרקטיקה. מטבחים מסוג זה ינצלו את כלל השטח במטבח, יאפשרו גדג'טים המתאימים לסוג המטבח, ומשטחים שונים שאינם נראים כחלק מהעיצוב והם נסתרים מהעין ולא תופסים מקום. במשטחים אלה ניתן להשתמש רק בעת הצורך.

מקומות אחסון

מקומות אחסון וחללי אחסון במטבח יוקרתי וקטן הם אלמנט הכרחי לשמירה על פרקטיות ומקום במטבח. בדקו כיצד ניתן לשלב את כלי המטבח שלכם בחללי האחסון השונים, היכן ניתן לאחסן מכשירי חשמל וכיצד ניתן להגדיל את חללים האחסון במטבח. ארונות עליונים מעוצבים למשל, הינם פתרון נהדר למטבחים קטנים. גם מתלים מסיביים לסירים ומחבתות מאפשרים יותר מקום אחסון ומראה מעניין וחמים למטבח שלכם.

מראה נקי ומעוצב

מטבחי יוקרה קטנים חייבים לשדר ניקיון בעיצוב. מטבח עמוס מידי יראה קטן ולא מזמין, ולכן יש לשים דגש על ניקיון בעיצוב, גם אם בחרתם במראה חמים או כפרי של מטבח. חשוב שכלי המטבח יהיו מאוחסנים בצורה מושקעת, ושלמכשירי החשמל יהיה מקום ראוי שאינו בולט החוצה עוד חשוב שהשיש יישאר פנוי ונקי.

עיצוב מטבח

אילו סגנונות של מטבחים יוקרתיים וקטנים ישנם?

בכל הנוגע לסגנון העיצוב של מטבח יוקרתי, ניתן לומר שעיצוב מטבח קטן יכול להתאפיין בשלל עיצובים המתאימים גם למטבחים בינוניים וגדולים. מטבח קטן ויוקרתי ניתן לעצב בסגנון פרובנס (הלוא הוא הסגנון העירוני), סגנון כפרי, מודרני, תעשייתי ועוד. בנוסף חשוב שעיצוב המטבח יתכתב בצורה טובה עם כלל העיצוב בבית, או במשרד.

מטבחי לוגת – מומחים בעיצוב מטבחים בכל הגדלים

אם אתם חושקים במטבח יוקרתי, חברת מטבחי לוגת יעצבו את המטבח המושלם עבורכם. המטבחים שלהם מעוצבים בצורה מדויקת, עם מגוון פתרונות אחסון ועיצוב מותאמים אישית.

 

מאמר שעשוי לעניין אותך:
כיצד לבחור את מכשירי החשמל

חייגו אלינו
052-8275005